FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Masz problem? Zapoznaj się z najczęsciej zadawanymi pytaniami!

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na adres kontakt@pytamdoktora.pl lub zadzwoń - 517 791 663

Jeśli spełniasz wymagania techniczne kamera i mikrofon działają dobrze. Jeśli kamera lub mikrofon przestały poprawnie działać może to oznaczać np. chwilową przerwę w dostępie do internetu ze strony klienta. Należy w takiej sytuacji odświeżyć stronę i połączyć się ponownie – lekarz będzie na Ciebie czekać.
Na spotkanie z lekarzem można dołączyć w każdej chwili opłaconego czasu. Lekarz czeka na klienta przez całe 20 minut.
Nasi lekarze są najlepszymi specjalistami, może się zdarzyć taka sytuacja, że są wzywani do szpitali lub w swoje miejsca pracy na pilną, niezbędną i wymagającą ich opinii konsultację. W takim wypadku Pytamdoktora sp. z o.o. zwraca klientowi pełną uiszczoną wcześniej wpłatę . Zaistniała sytuacja jest wyjaśniania, a do klienta kierowany jest oficjalna wiadomość mailowa z propozycją dodatkowych terminów usług.
Komunikator służy do rozmowy z lekarzem w czasie rzeczywistym, możesz wybrać 3 opcje: • Czat – umożliwia rozmowę pisemną online z doktorem • Rozmowę audio – umożliwia rozmowę online z lekarzem, jak przez telefon • Rozmowę video – za pomocą tej rozmowy możesz spotkać się z lekarzem, widzicie siebie nawzajem Wielką zaletą komunikatora jest fakt, że lekarz odpowiada na Twoje pytania na żywo, możesz z nim popisać, porozmawiać bez lub z obrazem video (usługa audio/video). Masz do wykorzystania aż 20 minut, podczas których możesz wyjaśnić nawet kilka problemów medycznych.
Lekarze indywidualnie ustalają swoje grafiki dni i godzin, w których odpowiadają na pytania. Sami też decydują jakie usługi świadczą. Istnieje bardzo prosty system wyszukiwania dostępnych terminów i ich rezerwacji.
Sprawdzenie biografii oraz zapoznanie się z opiniami o lekarzu jest możliwe po kliknięciu w jego zdjęcie.
Rozmowa z lekarzem nie jest zapisywana. Jedynymi stronami, które biorą udział w rozmowie jest użytkownik serwisu i osoba udzielająca odpowiedzi.
Twoje dane jak najbardziej są bezpieczne. Nad ich poufnością czuwają wybrani pracownicy Pytamdoktora sp. z o.o. oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Dane magazynowane są elektronicznie oraz papierowo, a Pytamdoktora sp. z o.o. stosuje wszystkie procedury związane z ochroną danych osobowych, które obowiązują na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Wypełnienie ankiety pozwala lekarzowi łatwiej odpowiedzieć na zadane pytanie - może on zapoznać z tymi informacjami wcześniej, a wizytę w 100% wykorzystać na rozwiązanie nurtującego Ciebie problemu medycznego. Niektóre pola są niezbędne do uzupełnienia (np. pytanie medyczne).
Przesłane wyniki badań nie są magazynowane. Zgodnie z tajemnicą lekarską wyniki badań klienta są sprawą poufną, a interesariuszami w tym aspekcie są klient i wybrany lekarz. Żaden z pracowników Pytamdoktora sp. z o.o. nie ma dostępu do przesłanych wyników.
Tak, strona działa na urządzenia mobilnych typu tablet czy smartfon. Pamiętaj jednak o spełnieniu wymagań technicznych!
Lekarze mają wybór jakie usługi udostępniają.
Rozmowa z lekarzem rozpoczyna się automatycznie o wyznaczonej godzinie i trwa 20 minut. Rozmowa może zostać przedłużona w celu dokończenia wypowiedzi. Maksymalny czas przedłużenia wizyty wynosi maksymalnie 5 minut. Zarówno klient jak i lekarz ma możliwość zakończenia rozmowy przed czasem (jeśli problem medyczny został w wyczerpujący i zadowalający klienta omówiony, a klient nie ma więcej pytań).
Dołączenie wyników badań jest możliwe tylko podczas zadania pytania za pomocą maila. Można dodać 2 załączniki w formatach: pdf, jpg, png.
Odpowiedź na zadane pytanie za pomocą wiadomości e-mail zostanie udzielona w ciągu maksymalnie 48 godzin. Zazwyczaj jednak lekarz udziela odpowiedzi w znacznie krótszym czasie.
W przypadku usługi audio, video – mikrofon i kamera internetowa podłączone są do komputera, na którym korzysta się z Serwisu oraz niezbędna jest aktualna przeglądarka internetowa Google Chrome lub Mozilla Firefox. Włączenie kamery i mikrofonu następuje automatycznie po zaakceptowaniu zadanego pytania dotyczącego zgody na włączenie mikrofonu/kamery – pytanie pojawia się w lewym górnym rogu. Po wyrażeniu zgody wszystkie opłacone opcje są już aktywne. Niezbędne jest posiadanie kamerki internetowej dla rozmowy video.
Kadra lekarska jest starannie dobierana, są to najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie. Nasi lekarze są absolwentami uczelni medycznych na terenie Polski, posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zawodu oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające ich wiedzę oraz tytuły. Portal PytamDoktora.pl kładzie nacisk na najwyższą jakość usług oferowanych przez fachowców.
• Aktualna przeglądarka internetowa: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Internet Explorer • Komputer z zainstalowanym aktualnym systemem operacyjnym Windows, Linux lub Mac OS, • Pasywne łącze internetowe o szybkości co najmniej 10 Mb/s, • W przypadku usługi czat, audio, video – mikrofon i kamera internetowa podłączone do komputera, na którym korzysta się z Serwisu oraz aktualna przeglądarka internetowa Google Chrome lub Mozilla Firefox.
W przypadku niestawienia się klienta na umówioną rozmowę klient zostaje obciążony kosztami operacyjnymi.
Płatności można dokonać za pomocą PayU, czyli w bezpieczny sposób, gwarantujący potwierdzenie zakupu usługi.

Pytam Doktora

Dobrze trafiłeś! Zamów usługę. W prosty sposób uzyskasz odpowiedź na Twoje pytanie od wybranego specjalisty. To tylko cztery kroki. Prosto, szybko i bezpiecznie. Zapraszamy!

zamów usługę